Spennende muligheter som lærling i Staten

Torsdag 12. januar hadde elevene på Salg, service og reiseliv besøk av Opplæringskontoret for statlige bedrifter – OK Stat

Skogstur i "Apeskogen"

Vg1 Helse- og oppvekstfag hadde en fin tur i går i skogen med grilling, bål og blåtimelys.

Ledersamling i Tromsø – i regi av Ungt Entreprenørskap i Troms og Finnmark

ROADSHOW

BILFAG.NO KOMMER TIL HARSTAD 23. NOVEMBER! Er du interessert i bil og motor og skal søke videregående skole? Eller er du kanskje forelder til noen som skal søke?

Besøk av Helsesista

Vi sender våre fine Vg3-elever videre ut i verden og ønsker de lykke til på ferden!

Takk for et fint år med dere alle!

Dopfri skole/russetid

Det flotte Russestyret ved skolen har tatt initiativ til temauke om dopfri skole/russetid.

Fra 1.januar er det klart for Digital Skolehelsetjeneste gjennom appen Elevtjenesten.

Appen betjenes av Tromsø kommune ved tre helsesykepleiere som har jobbet i skolene mange år.

2ssa hadde en fantastisk spennende dag i går – sammen med Sivilforsvarets mobile renseenhet.

4 elever fra 2ssa – Service, sikkerhet og administrasjon var så heldige å få være markører ved Sivilforsvarets Mobile renseenhet (MRE) onsdag 27.oktober – som en del av faget Sikkerhet.

«Den kalde krigen» og informasjon om Meløyvær Fort